1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 948742

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2007-12-01
Laken:

Du har missat poängen. Jag var noga med att markera att jag inte hoppar på någon i onödan. Däremot slår jag tillbaka om jag blir angripen, något jag för övrigt alltid har gjort... Ser du något konstigt i det???

73Sjöbba:

Jag har inget problem med att jag ser ner på julgranar. Det är inte så att jag stör mig nämnvärt, då jag är van efter 30 år av Timrå IK-sympatier. Dödskallar kan väl vara jävligt snygga ibland, inte sant...!?

TIKBiff:

Vad jag gör i mitt eget namn borde inte angå någon annan. Jag står helt och hållet själv för konsekvenserna, precis som alltid. För övrigt har GIF Sundsvall landets snällaste fotbollssupportrar och Timrå IK har landets snällaste hockeysupportrar. Det är trevligt...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer