Jag talar bara av egen erfarenhet. Mig (och mina respektive sällskap) har det hänt i både fotbolls- och hockeysammanhang. Att vi således har blivit provocerade på olika sätt. Inte särskilt ofta, men så att det räcker. Och det är inget jag någonsin kommer att låta passera...
Knylan:
700 tack för dina sympatier. Du verkar ha förstått mina poänger... :)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag talar bara av egen erfarenhet. Mig (och mina respektive sällskap) har det hänt i både fotbolls- och hockeysammanhang. Att vi således har blivit provocerade på olika sätt. Inte särskilt ofta, men så att det räcker. Och det är inget jag någonsin kommer att låta passera...
Knylan:
700 tack för dina sympatier. Du verkar ha förstått mina poänger... :)