För stunden är jag på ett alldeles strålande humör och visst har upplevelserna i samband med LSK-matchen hjälpt till "på traven" (för att nu skriva något Challe-relaterat). Givetvis ska man sätta sig och köra ut till arenan i morgon igen - något annat finns ju inte på kartan!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
För stunden är jag på ett alldeles strålande humör och visst har upplevelserna i samband med LSK-matchen hjälpt till "på traven" (för att nu skriva något Challe-relaterat). Givetvis ska man sätta sig och köra ut till arenan i morgon igen - något annat finns ju inte på kartan!