El Maco: Jag var helt vansinnig igår. Jag trodde att Robban fick delay för att han skulle ha fejkat skada. Men idag såg jag att det handlade om att han drog in pucken så utvisningen där var korrekt.
Jag är faktiskt också osäker på om det ens var en armbåge, Robban kommer ju in konstigt där. Checking to the head var det i alla fall.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag är faktiskt också osäker på om det ens var en armbåge, Robban kommer ju in konstigt där. Checking to the head var det i alla fall.