1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 948849

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2007-12-01
Läste precis Jimmy Hamrins krönika i sin blogg eller vad det nu är. Det mesta som skrevs var vettigt, men att ni vann klackmatchen (förlåt om jag ältar), det är så otroligt fel att säga det. Det finns bara inte, måste vara jobbigt att behöva ljuga för sig själv, för ni hördes inte mer än 2-3 gånger under hela matchen. Med samma ramsa varje gång. Några försök gjordes också att få igång ''Heja heja heja Timrå, Timrå IK är dom bästa''. Snälla, lägg ner den ramsan, så otroligt jobbig. Måste ju kännas konstigt att bara ha ramsor och sånger som alla andra lags (undantag DIF's) supporterföreningar använder.

Bli lite kreativa, kasta bort trumman och sjung högre!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer