Uno Gordon: Dyker upp någon gång i bland? Ingen av er vet vad vi Djurgårdare gick igenom för ett antal år sen, då klackpubliken i princip portades från Hovet och Globen. Nu är det helt annorlunda och sen ifjol har vi en stor sjungande klack på varje hemmamatch.
Det enda jag vill med att jag klagar på er är att ni skall utveckla er supporterkultur, det blir ju jävligt tjatigt annars. Ställer frågan igen, vad känner spelarna för stöd från läktaren när de inte hör någon sång, bara klappande?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det enda jag vill med att jag klagar på er är att ni skall utveckla er supporterkultur, det blir ju jävligt tjatigt annars. Ställer frågan igen, vad känner spelarna för stöd från läktaren när de inte hör någon sång, bara klappande?