Vill lämna en stor eloge till folket i sista bussen från Hovet som agerade då bussen gled in och kilades fast mellan bilar.
Dom sprang ut och lyfte upp bilarna på trottoaren så att bussen kom loss vilket i sin tur ledde till att tåget kunde gå kl 22.20 istället för tidigare utsatta tiden 23.05
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dom sprang ut och lyfte upp bilarna på trottoaren så att bussen kom loss vilket i sin tur ledde till att tåget kunde gå kl 22.20 istället för tidigare utsatta tiden 23.05
Strongt jobbat! Bilder på detta efterlyses!