mikenomad: ja hörde du när han sa att Axelsson har ett LITET friläge hur man nu kan ha det...sedan tystnad i en halv sekund sedan utbrister han med DET ÄR MÅL.
Sedan slog han på musiken mitt i en mening när han rundade av den andra perioden....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sedan slog han på musiken mitt i en mening när han rundade av den andra perioden....
ja jag skulle kunna fortsätt med fler godbitar
hahahaha....vilken floskel kung