Kerstin_k: Gött detta... Riktigt stabil seger trots allt. Backlund imponerade. Både han och laget i stort har sett stabila ut på sistone. Man kanske äntligen har hittat den där stabiliteten vi alla efterfrågat? Tycker det finns en hel del som tyder på det...
Sen en annan sak; Robin Jonsson till landslaget?! Snacka om att man inte såg den komma! Man undrar ju vilka matcher Bengt-Åke sett...?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Gött detta... Riktigt stabil seger trots allt. Backlund imponerade. Både han och laget i stort har sett stabila ut på sistone. Man kanske äntligen har hittat den där stabiliteten vi alla efterfrågat? Tycker det finns en hel del som tyder på det...
Sen en annan sak; Robin Jonsson till landslaget?! Snacka om att man inte såg den komma! Man undrar ju vilka matcher Bengt-Åke sett...?