PS. Jo jag tycker generellt illa om stockholmare, inte alla. Men väldigt många. Varför? för att ni är ett egensinnigt folk helt enkelt. Min fördom väger dock lätt då jag är i deras ögon en jävla bonnläpp, detta trots att det närmaste en bondgård jag kommit är väl ett enstaka besök då och då. Till saken hör att åtminstone jag har stake för att stå för mina fördomar. Det är det inte alla som har tyvärr och jag inväntar gladeligen då denna fördom ska få på käften men hittills har den tyvärr mest bara besannats i mina möten med folk från den kungliga hufvudstaden DS.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
PS. Jo jag tycker generellt illa om stockholmare, inte alla. Men väldigt många. Varför? för att ni är ett egensinnigt folk helt enkelt. Min fördom väger dock lätt då jag är i deras ögon en jävla bonnläpp, detta trots att det närmaste en bondgård jag kommit är väl ett enstaka besök då och då. Till saken hör att åtminstone jag har stake för att stå för mina fördomar. Det är det inte alla som har tyvärr och jag inväntar gladeligen då denna fördom ska få på käften men hittills har den tyvärr mest bara besannats i mina möten med folk från den kungliga hufvudstaden DS.