actionleif: Gör ni? Så trevligt, för jag känner ingen som hellst kärlek till er;)
Att ens jämföra en derbystämning mellan Sundsvalls Hockey och Timrå med Djurgården och aik är bara löjligt. Finns absolut inget derby i Sverige eller i Norden som ens kommer i närheten av samma heta status får mellan DIF och aik, oavsett sport.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Att ens jämföra en derbystämning mellan Sundsvalls Hockey och Timrå med Djurgården och aik är bara löjligt. Finns absolut inget derby i Sverige eller i Norden som ens kommer i närheten av samma heta status får mellan DIF och aik, oavsett sport.