Vore kul att sätta lite extra press på Bäckman. Han måste känna flåset.
Ponera att han faktiskt får gå, vad finns det för alternativ? Tror ni Melin dyker upp längre söderut? Jag har inte riktigt sett Roger Melins storhet men på papperet ser han ut som ett alternativ för Frölunda när de ledsnat på gaphalsen de har nu.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ponera att han faktiskt får gå, vad finns det för alternativ? Tror ni Melin dyker upp längre söderut? Jag har inte riktigt sett Roger Melins storhet men på papperet ser han ut som ett alternativ för Frölunda när de ledsnat på gaphalsen de har nu.