1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581364 inlägg · 6216 ämnen

Frölunda - Timrå IK 2007-12-06

951405 · » Till forumet


Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
superfalle: berätta nu i stället vad du nu hört om klassback... kom igen .. gör mej lycklig
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Johnny Hazard: vadå.. tycker du tenkrat är dålig eller... i form... vad är det för fel på hans förm
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Johnny Hazard: "Nån som vet när den nya klassbacken anländer?"
Droppa den meningen o sen dra, du är dig lik din lilla räka! :)
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Imponerande seger, måste bara skriva det. Hoppas också att Tenkrat kommer i form lagomt till slutspelet, då kan det bli ännu bättre.

Hej då på er och på återseende inom en månad eller två.

Ps. Nån som vet när den nya klassbacken anländer?
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
T T: Jag tycker att det är bra om man går runt på så många som möjligt.
De gör att man är pigg när det är dags för nästa B-P.
Är det kanske rent av därför vi toppar B-P ligan?
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Om jag såg rätt i går så spelade samtliga 17 utespelare någon gång i boxplay. Det borde vara ganska sällsynt, jag har nog aldrig sett det i Timrå i alla fall.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Hahl Bundy: Per Bäckman säger; "Timrå är det bästa motstånd vi mött i år".....hrrmmm......
Så här långt in på säsongen har man juh mött alla lag...
Betyder det att vi ÄR bäst i ES ?? ;)
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Ambroo: Såg summeringen på hockeyligan jag oxå o måste konstatera att killen måste skämta aprillo!
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Ambroo: Han sa samma sak till PPV, och det va juh dessutom helt rätt.
Man kan nog räkna timrås misstag igår på en hand, och man är effektiv frammåt. Då vinner man matcher! :)
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Tant-Gert: "Tonerna på skellefteås supporterforum verkar vara att Tomas Larsson visar hjärta. Någon tyckte han var slut i huvudet medan majoriteten verkade gilla det hela.. "

Tomas Larsson har bl a Rocky Balboa som förebild (på SAIKS sajt)!!! Och han är visst en djävel på fotboll!?
Där hjärnan tar slut tar nävarna vid...
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Ambroo: folk är enögt... OSV OSV Låt dom hållas ...Timrå IK trivs bäst i undervattensläget... Das Boot teorin, du vet .... vi förtäcker storformen och lagets verkliga kapacitet schyyyy.... låt det förbli en hemlighet.... SLUTSPEL sedan kanske ...det åtråvärda....hmmmm you know what i mean....say no more, say no more...
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Hm, kollade highlights på hockeyligan.se och man undrar ju om han som refererar har sett samma match som övriga hockeysverige; "Frölunda förde spelet" "Timrå skapar knappt någonting" osv...
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Hahl Bundy: Bäckis fortsätter att vara stor: "– Detta var det absolut bästa motstånd vi mött i höst. Timrå bjöd ju inte på någonting under hela matchen."
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
wap.hockeysnack.com
Per Bäcker får heta vad han vill. Gött mos. 4 raka. Synd att Brynäs vann. Vi tar dom på lördag, revansch. Gonatt!
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
El Maco: alltså vem f-n heter bäckström i elitserien och är tränare, kommer inte på det!! (kan de vara per Bäckman tro ? )
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
El Maco: Bäckman va?
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
El Maco: Hmmmm. Jag älskar inte heller Bäckman. Harald Luktner och hela Modo gillar jag inte. Men jag gillar när man kan se nyktert kring matchanalyser.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Ambroo:

Ja, men det var väl storsint sagt av "Bäckis"! Snyggast av allt var samarbetet mellan Tenkrat och Ahonen vid 0-4-målet, en riktig jävla grannlåt...
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
DJ Hemp: Gamla fina Alvik funderar på att starta om eftersom 08 bara domineras av KFUM Söder i alla fall. Inga matcher i Åkeshovshallen i alla fall.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Skarin: Nu är det i och för sig rätt sällan som även jag bär en t-shirt med texten "Harald Lückner är en gulleplutt" Dock älskar jag inte Bäckström bara för att han säger Timrå var bra idag.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
El Maco:

Du menar 08 Stockholm, eller vad de kallar sig nu för tiden...?
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
El Maco: Jämför man de båda är det klasskillnad ändå. Så é re.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Tonerna på skellefteås supporterforum verkar vara att Tomas Larsson visar hjärta. Någon tyckte han var slut i huvudet medan majoriteten verkade gilla det hela..

Annars avundas jag inte den frustration och smärta de känner därinne. var och varannan har bilder på tränare/styrelse som avatar med undertexter som "avgå"..

Jag njuter istället av dages fina seger och knäpper på hockeytorsdag på svt.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Skarin: Nu är väl Bäckström normalt inte ett under av sportslighet heller. Skön kommentar om att Särkijärvi satt och grinade när de spöade DIF förra veckan.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Skarin: Med mig som ryggsäck!
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Ambroo: Ja den dagen Harald Luktner häver ur sig en sådan klok matchanalys efter en förlust ska jag gå på tungan till hockeyns huvudstad......... Stockholm.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Ambroo: han e så härlig att lyssna på, vilken ÄRLIG kille, ingen som snackar bort sig inte!
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
El Maco: Vad bra - trodde ett tag att vi fått ytterligare en skada...
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
DJ Hemp: "De är för bra i dag, konstaterade Frölundatränaren Per Bäckman"

Gött mos!
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Kevin O Shea: Jag tror att han hängde upp sig på att RocknRolf hittade ett svart korn i den vita karibiska sanden
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
iggy: vaddå: "Axelsson försvann" ?
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
DJ Hemp: Alvik är mesta mästarna i basket och de är rätt döda de med.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
El Maco:

Jaji, Skansen har inte längre någonting med hockey att göra. "Mesta mästarna"... My ass! Men visst, det är väl bra att det finns en ursäkt för den sporten även i huvudstaden...

Inväntar nu målkavalkaden från bland annat Göteborg...
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Kevin O Shea: han har ju varit med bobbarna. Borde blivit folk av honom kan man tycka när man får vara med i Timrås organisation. Kanske spelade med farmarlaget för kort tid för att de ska ge effekt?
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Tant-Gert: ...och den där junioren Tomas Larsson, verkar vara lika skruvad han!
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Ambroo: Ja ikväll är det lätt att vara timråsupporter!
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
4446 åskådare i hockeykulturens johanneshov som visade sverige hur det ska gå till

Synd om DIF-spelarna. De ser ju bra ut i år men idioterna till Djurgårdare går inte och kollar
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
ÄlskarTIK: Per-Anton Lundström verkar ha en del energi som han riktar lite fel..
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Fantastiskt bra på alla punkter!

Coaching, ödmjukhet, arbete, vilja, intensitet, effektivitet, avvägningar, målvaktsspel, defensiv, offensiv, osv...helt fantastiskt!

Nu smiskar vi Brunass på lördag...
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
fyfaan vilken skön seger!!!!! nu sover man gott inatt och när klockan ringer 05:00 imorron vaknar man med ett stort leende som kommer att vara hela dan på jobbet inför alla frölundafans där,sen när jag kommer hem så ska jag fortsätta att gapa stort och hälla i mig en jävla massa pilsner.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
spud måste appropå det ha kvistat ner till swedbank och knutit loss alla i hemmalaget i periodpausen. 5-2...
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
O så var det tydligen fullt slagsmål Mellan Brynässpelarna o Skellefte spelarna

Se länk
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Tant-Gert: du ser, vi flåsar dem i nacken!
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
El Maco: sju matcher till så är vi förbi (förutsatt att hv förlorar åtta raka och att resterande lag framför snör ihop skridskorna med varandra så att ingen direkt produktion framåt uppstår.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
El Maco: expressen står för en liten "tavla" när dom berättar om frölundas tavla dom kalla Peter Tenkrat för Pavel Tenkrat....(bild 4:a) se länk!
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
iggy: NU korkar man upp en öl och kör lite svenska rättstavning... gokväll kamrater PS matchen i reprise 21.55
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Tant-Gert: två poäng närmare serieledning!
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
dr-nix: en het burgare med salsasås och skakpåse
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
clöben vann på övertid.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
El Maco:

"Vakter! De smiter med allt mitt guld!"

Jaji, den var bra... ;)
Kommentera

951405 · »