Tant-Gert: "Tonerna på skellefteås supporterforum verkar vara att Tomas Larsson visar hjärta. Någon tyckte han var slut i huvudet medan majoriteten verkade gilla det hela.. "
Tomas Larsson har bl a Rocky Balboa som förebild (på SAIKS sajt)!!! Och han är visst en djävel på fotboll!? Där hjärnan tar slut tar nävarna vid...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tomas Larsson har bl a Rocky Balboa som förebild (på SAIKS sajt)!!! Och han är visst en djävel på fotboll!?
Där hjärnan tar slut tar nävarna vid...