Tonerna på skellefteås supporterforum verkar vara att Tomas Larsson visar hjärta. Någon tyckte han var slut i huvudet medan majoriteten verkade gilla det hela..
Annars avundas jag inte den frustration och smärta de känner därinne. var och varannan har bilder på tränare/styrelse som avatar med undertexter som "avgå"..
Jag njuter istället av dages fina seger och knäpper på hockeytorsdag på svt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Annars avundas jag inte den frustration och smärta de känner därinne. var och varannan har bilder på tränare/styrelse som avatar med undertexter som "avgå"..
Jag njuter istället av dages fina seger och knäpper på hockeytorsdag på svt.