El Maco: Jo, det är också bra. Kovland (där man har kobingo åtta dagar i veckan och kör dragracing), Norra lill-Kovland (där man spelar elithockey och lägger ner massafabriker) och Nya Kovland (där man har en forbollsarena och ett centralt beläget köpcentra som efter noggrant övervägande döpts till "i ändtarmen", allt i Kovlands församling (fd. Selångers församling).
Mitt förslag till nya Kovlands kommun är att flytta hockeyn till Kovland (där finns plats och mycket smala vägar) och förlägga fotbollen till lill-Kovland och golfbanan i lill-Kovland till södra Nya Kovland. Alternativt Kovlandsnäset på Kovlandö i Kovlandsbukten.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Mitt förslag till nya Kovlands kommun är att flytta hockeyn till Kovland (där finns plats och mycket smala vägar) och förlägga fotbollen till lill-Kovland och golfbanan i lill-Kovland till södra Nya Kovland. Alternativt Kovlandsnäset på Kovlandö i Kovlandsbukten.
Kovland-Gert.