Mmm. Hade vi haft ledningen med 2 mål hade jag velat ha ledningen med 4 mål.. nu har vi en 4-målsledning och jag känner att en 8-målsledning nog hade känts mycket tryggare..
2-10 i utvisningsstatistiken. känns lite tveksamt. tur (peppar peppar) att inte frölunda verkar ha sin bästa PP-dag.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Mmm. Hade vi haft ledningen med 2 mål hade jag velat ha ledningen med 4 mål.. nu har vi en 4-målsledning och jag känner att en 8-målsledning nog hade känts mycket tryggare..
2-10 i utvisningsstatistiken. känns lite tveksamt. tur (peppar peppar) att inte frölunda verkar ha sin bästa PP-dag.