tikwille: när TIK leder med 30-0 med minuten kvar av finalmatch 7 så kan man yttra sådanna saker.
Lita på mig, jag förstår att du är glad (med all rätt). Men när TIK-supportrar är för glada så retar detta upp alla möjliga slags motståndare som kommer in och håller på i evigheter så snälla hjälp oss att hålla detta forum fjortisfritt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Lita på mig, jag förstår att du är glad (med all rätt). Men när TIK-supportrar är för glada så retar detta upp alla möjliga slags motståndare som kommer in och håller på i evigheter så snälla hjälp oss att hålla detta forum fjortisfritt.
Tack på förhand.