actionleif: Blir det inte som det där megaköpcentret utanför Toronto eller var det nu var, där Maple leafs tränar ibland mitt inne i "gallerian" (Det bodde folk i gallerian som jobbade där, de lämnade sällan stället för att "Allt finns i staden i staden")
Äh, så länge timrå spelar lika bra som igår kan vi spela på Malands IP, det kvittar :)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Äh, så länge timrå spelar lika bra som igår kan vi spela på Malands IP, det kvittar :)