MB: Sperrle har ju inte fått speciellt många svåra puckar på sig. Tycker det mer är timrås oförmåga att sätta dit pucken istället för någon överdrivet bra match av Sperrle.
Powerplay-spelet är under all kritik, riktigt pinsamt från början till slut. Måste ju höra till ES absolut sämsta...tyvärr.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Powerplay-spelet är under all kritik, riktigt pinsamt från början till slut. Måste ju höra till ES absolut sämsta...tyvärr.