En annan sak jag tänkt på, många toma stolar idag, en Lördag och kommer från tre raka VINSTER och Timrå vill bygga ut. Ser ingen logik i det.....
Härligt av Challe med kritiken i PP, det är ju inte han som spelar, så det får spelarna ta på sig. Kul också att han inte är grinig som Luckner, Bäckman o CO efter en förlust.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Härligt av Challe med kritiken i PP, det är ju inte han som spelar, så det får spelarna ta på sig. Kul också att han inte är grinig som Luckner, Bäckman o CO efter en förlust.