sluta negga så jävla mycket efter en förlust! vad begär ni? ska vi vinna varje match? vi ligger bättre till än dom flesta lag.. sen suger det att förlora mot äckelbrynäs!
så hoppas jag innerligt att någon annan gästbok är redo att ta över "RocknRolf2".. han behövs sannerligen inte här iallafall!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
så hoppas jag innerligt att någon annan gästbok är redo att ta över "RocknRolf2".. han behövs sannerligen inte här iallafall!