Red Rocker: Gör som jag, stäng av ljudet och dra på nån bra skiva eller så istället. Slipper man höra alla "expert"-kommentarer.
Olle: Jo, pp var hemskt att se. Backspelet var stundtals riktigt virrigt, men det forwardsspelet var nog än värre. Sarghörn, slarvpass, sarghörn, slarvpass.
Fan vad trött jag blir. 4 raka var ju fett, men det här tog lite udden ur torsdagsmatchen. Var det någon som var bra idag? Jo Backlund. Även om Brendls andra mål var billigt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Olle: Jo, pp var hemskt att se. Backspelet var stundtals riktigt virrigt, men det forwardsspelet var nog än värre. Sarghörn, slarvpass, sarghörn, slarvpass.
Fan vad trött jag blir. 4 raka var ju fett, men det här tog lite udden ur torsdagsmatchen. Var det någon som var bra idag? Jo Backlund. Även om Brendls andra mål var billigt.