1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 952222

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
rödovithockeydy: Naturligtvis har vi ett fördelaktigt läge i tabellen och naturligtvis kan man inte vinna alla matcher men 5 raka förluster mot Brynäs är faktiskt inte godkänt. Vi har kapacitet att slå det laget alla dagar i veckan och då måste man lyckas bryta den negativa trenden. Det kan ju faktiskt bli så att man får Brynäs i ett slutspel och det vore ju katastrofalt med det facit vi har just nu.

0-4 mot FHC och med andan man visar upp i den matchen är ju mästarklass men man måste kunna slå dom "dåliga" lagen också. Det vore ingen succé att åka ut mot brynäs i kvarten bara för att man inte hittat ett sätt att slå ett "dåligt" lag.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer