Foyn: skulle vara livrädd för Brynäs i ett slutspel, därmed inte sagt att jag tycker att dom spelar bra hockey.
I övrigt skulle det inte skada om Strålman gjorde resten av säsongen i TIK innan han etablerade sig i NHL. Skulle komma rätt påpassligt just nu, dessutom skulle det skänka mig viss inre frid att se Johnsson längst ner i avbytarbåset i ett par matcher...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
I övrigt skulle det inte skada om Strålman gjorde resten av säsongen i TIK innan han etablerade sig i NHL. Skulle komma rätt påpassligt just nu, dessutom skulle det skänka mig viss inre frid att se Johnsson längst ner i avbytarbåset i ett par matcher...