OK, MoDo har tappat ett gäng spelare, men ersatt dem med fullgoda, för att inte säga bättre på backsidan. Timrå däremot har dessvärre tappat sin spelare och kommer få ett h-vete i vinter. Allt utom en kvalplats ser alla som en skräll i Vitrysslandsklass.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
OK, MoDo har tappat ett gäng spelare, men ersatt dem med fullgoda, för att inte säga bättre på backsidan. Timrå däremot har dessvärre tappat sin spelare och kommer få ett h-vete i vinter. Allt utom en kvalplats ser alla som en skräll i Vitrysslandsklass.