rafalski: Det kan jag bjuda på, kul med sådan BIF-supporter som du, med glimten i ögat och inte dom andra jönsarna som figurerat här inne tidigare.
Bara att erkänna att Timrå inte har en sån som Brendl, riktig riktig vass avslutare, hade Timrå en sån, hade vi varit i topp, men nu är det som det är....grattis till segern, känndes som att Brendl skulle avgöra detta, spec som Sperrle storspelade och Timrå hade klänning och handväska på innför kvällens utgång, då vinner man inga ES matcher.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Bara att erkänna att Timrå inte har en sån som Brendl, riktig riktig vass avslutare, hade Timrå en sån, hade vi varit i topp, men nu är det som det är....grattis till segern, känndes som att Brendl skulle avgöra detta, spec som Sperrle storspelade och Timrå hade klänning och handväska på innför kvällens utgång, då vinner man inga ES matcher.