htikare: Ja åsso tycker jag att det är ett svaghets tecken när man sätter Jonte på blålinjen vid PP på slutet. Han kan ju inte skjuta ! Näh jag blir inte förvånad om det dyker upp en ny back ute på Midlanda efter nyår... Jyris lön kan nog investeras...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Näh jag blir inte förvånad om det dyker upp en ny back ute på Midlanda efter nyår... Jyris lön kan nog investeras...