73Sjöbba: Brynässkägget var betydligt tufsigare. Såg inte dem komma upp i något organiserat, det de fick till var kontringar. Sista perioden stängde de snyggt i mittzonen men första två perioderna tog sig Timrå lätt in i anfallszon gång på gång. Dock inte på mål...
Brynäs försvarade sig bra men anfalla kan de inte.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Brynäs försvarade sig bra men anfalla kan de inte.