1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 952279

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
El Maco: Tycker också att Hynning är värd mer chanser o mer tid..han är ju i bra ålder o kan nog förbättras eftersom. med tanke på hur många matcher han missat..

på backsidan däremot kan jag nog inte "lalla med" även om positivism är trevlig i sig...men på backsidan där har vi nog inte mycket förbättringar att kunna vänta realistiskt..på de områden de verkligen behövs i egenskaperna spelskicklighet rörlighet o snabba skott.. visst vi är etgt lag för övre halvan..men man önskar så intesivt att vi också hade ett lag för att kunna matcha de tre topplagen också i en matchserie i bäst av sju..

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer