El Maco: Dominerade och dominerade. Nja. Pass i sidled, sarghörn, låååångsamt, omständigt, dåligt päpä, lättlästa och på tok för få avslut. För lite känslor och "jävlar-anamma". Första perioden var ok, men inte mer. Vi hade nog vunnit om vi fått första målet (klyschor är sexigt). Kanske hade det lossnat då mot det här spöklaget.
Brynäs gör en strålande insats. Vi räcker inte till.
Kvartsfinal mot BIF skulle smaka salmonella-fågel.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Brynäs gör en strålande insats. Vi räcker inte till.
Kvartsfinal mot BIF skulle smaka salmonella-fågel.