1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 952324

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
anledningen till att vi förlorade ikväll är enkel: vi gjorde färre mål än brynäs :-)

skämt åsido så menar jag egentligen vad jag säger, Brynäs gör ju för det mesta minst 2 mål i varje match,(ofta många fler) så ska man vinna mot dem måste man göra minst 3-4 pytsar och det vet vi ju alla hur många matcher Timrå har gjort fler än 3 mål i? jo i 5 av 28 matcher. Vi gör helt enkelt för få mål.
Ibland dock stämmer defensiven perfekt o då räcker det med 2-3 för att vinna, men om det blir tavlor i försvaret och några baljor i baken bli det oftast tungt och krampaktigt...även denna säsong är Timrå återigen väldigt beroende av att få första målet.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer