erathoo: Ja Challe sammanfattade ju själv det hela perfekt efter matchen när han säger att vi lallar runt runt hela tiden istället för att ta skott för att allt skall vara så vackert ända tills vi får öppet mål... men man får oftast inga öppna må! o inga stilpoäng utdelas heller...men det lär väl jobbas på just detta nu under uppehållet.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
men man får oftast inga öppna må! o inga stilpoäng utdelas heller...men det lär väl jobbas på just detta nu under uppehållet.