Det är rent av dötrist o sitta o läsa va ni skriver här, alltid när ni möter Brynäs har ni tydligen genomfört årets dåligaste insats. Nääee! Detta var en jämn match mellan två bra lag där Brynäs o framför allt Brendl drar det längsta stråt, kunde egentligen slutat hur som helst.
Och förresten vilka fan är de som är ett hockeybockeylag??
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Och förresten vilka fan är de som är ett hockeybockeylag??