Det finns inget försvar för det här, och det är även bokstavligt talat, jävla skit insats! Hade det varit mot HV borta så kanske, kanske man kunde ha köpt det, näe knappast då heller... Satans julgrisar!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det finns inget försvar för det här, och det är även bokstavligt talat, jävla skit insats! Hade det varit mot HV borta så kanske, kanske man kunde ha köpt det, näe knappast då heller... Satans julgrisar!
HELVETE!