Någonting är fruktansvärt fel med det här laget. En sak jag verkligen undrar är vad Challe och co ser i Robin J. Tenkrat sin sämsta insats i Timrås dress. En sak är klar. Challe klarar inte att leda detta lag. Fan vad omständig man blir när man har en ledning att spela på. Backlund bäst på plan. Godnatt!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
En sak är klar. Challe klarar inte att leda detta lag.
Fan vad omständig man blir när man har en ledning att spela på.
Backlund bäst på plan.
Godnatt!