Ett axplock av tappade ledningar under höstsäsongen:
0-2 blev 3-2 i Linköping - Förlust! 4-2 blev 4-5 mot Färjestad - 5-5 till slut! 0-1 blev 2-1 i Jönköping - Förlust! 1-4 blev 7-5 i Luleå - Förlust! 2-1 blev 3-5 mot Brynäs - Förlust! 1-4 blev 5-4 i Mora - Förlust!
Dessa är de jag kan minnas i alla fall och den sistnämnda är den allra överjävligaste alla kategorier. Hela jävla försvaret måste ju ha havererat totalt i slutperren! Men fan, det här kände jag på mig redan när 2-4 kom så förbannat snabbt... Vi måste komma till rätta med sådant här till slutspelet - för där hör vi ändå hemma!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
0-2 blev 3-2 i Linköping - Förlust!
4-2 blev 4-5 mot Färjestad - 5-5 till slut!
0-1 blev 2-1 i Jönköping - Förlust!
1-4 blev 7-5 i Luleå - Förlust!
2-1 blev 3-5 mot Brynäs - Förlust!
1-4 blev 5-4 i Mora - Förlust!
Dessa är de jag kan minnas i alla fall och den sistnämnda är den allra överjävligaste alla kategorier. Hela jävla försvaret måste ju ha havererat totalt i slutperren! Men fan, det här kände jag på mig redan när 2-4 kom så förbannat snabbt... Vi måste komma till rätta med sådant här till slutspelet - för där hör vi ändå hemma!
Vi ses nog på torsdag i arenan...