AndersN: Ett tidigare inlägg från mig: "Jag håller inte med om att det är backarna som behövs bytas ut. Felet/problemet ligger i attt man slutar kämpa och spela när man leder."
Vårat försvarsspel har ju inte alls varit så dåligt denna säsong men däremot är vi alldeles för bekväma.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Jag håller inte med om att det är backarna som behövs bytas ut.
Felet/problemet ligger i attt man slutar kämpa och spela när man leder."
Vårat försvarsspel har ju inte alls varit så dåligt denna säsong men däremot är vi alldeles för bekväma.