Uno Gordon: Ja försök få ett supportersamtal med Nubben så vi får höra om det åtminstonde finns en liten liten möjlighet att få tag på någon backförstärkning innan stoppdatumet o om man isållafall jobbar på saken... annars hoppas jag man vågar ta risken o satsa på att ge Sebbe o (eller) Moe speltid efter nyår ..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
annars hoppas jag man vågar ta risken o satsa på att ge Sebbe o (eller) Moe speltid efter nyår ..