MB: Tänk på att spelarna kan börja grina om klacken är tyst och visar sitt missnöje. Det kan vara känsligt för dem........ Att visa känslor ute på isen är något som spelarna inte tycker är lika viktigt.............. Åh herregud.
Ja en sak är säker. Det lär ju inte på långa vägar bli tal om fullsatt på torsdag. Förhoppningsvis kommer så lite folk som möjligt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja en sak är säker. Det lär ju inte på långa vägar bli tal om fullsatt på torsdag. Förhoppningsvis kommer så lite folk som möjligt.