Uno Gordon: Tänkte när jag såg rubriken här under "nyheter" är det står Mora gav aldrig upp..då tänkte jag på vår sång "vi är Timrå o vi ger aldrig upp"...vi får snart byta den till Vi är timrå o vi ger ofta upp"...
Nä man får väl rycka upp sig o försöka bygga upp sin "tro" på laget igen att man framförallt löser nåt på backsidan o att den gamla kämparandan i laget återkommer som ett nyårslöfte från laget.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nä man får väl rycka upp sig o försöka bygga upp sin "tro" på laget igen att man framförallt löser nåt på backsidan o att den gamla kämparandan i laget återkommer som ett nyårslöfte från laget.