Uno Gordon: Tänkte när jag såg rubriken här under "nyheter" är det står Mora gav aldrig upp..då tänkte jag på vår sång "vi är Timrå o vi ger aldrig upp"...vi får snart byta den till Vi är timrå o vi ger ofta upp"...
Nä man får väl rycka upp sig o försöka bygga upp sin "tro" på laget igen att man framförallt löser nåt på backsidan o att den gamla kämparandan i laget återkommer som ett nyårslöfte från laget.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nä man får väl rycka upp sig o försöka bygga upp sin "tro" på laget igen att man framförallt löser nåt på backsidan o att den gamla kämparandan i laget återkommer som ett nyårslöfte från laget.