Men visst kan det börja bli läge med ett möte bland spelare/ledare för medlemmar? Även om det skulle bli 5 raka vinster. Huvudsaken kaffet är gott. Williamstårta skulle heller inte vara fel.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men visst kan det börja bli läge med ett möte bland spelare/ledare för medlemmar? Även om det skulle bli 5 raka vinster. Huvudsaken kaffet är gott. Williamstårta skulle heller inte vara fel.