1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615018 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 956656

Sv: Jyri Marttinen
htikare: Visst du kan gärna tycka som du vill, men om du ska följa verkligheten borde nog dina tankebanor gå mer ung. såhär, "killen fick inget nytt kontrakt med de svenska mästarna för att han var för dålig, då hade han 2 alternativ, antingen går han till TIK, löven eller SkAIK eftersom de är sämre lag än hans tidigare och där kan han hoppas på mer istid. Han valde det näst sämsta laget utan de 3, och igår fick han återigen prova på elitseriespel efter att ha varit åskådare, han försökte men misslyckades, och var en stor anledning till att modo ibland fick tryck på det för dagen mycket bättre AIK.

Nu vet jag att ni inte är vana att tänka rätt så se det bara som ett försök, då blir ni kanske inte så ledsna om ni misslyckas.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...