1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 957165

Södertälje SK - Timrå IK 2007-12-28
Jag är långt ifrån någon perfektionist, men jag tycker om när man iaf försöker stava riktigt. Det blir liksom lite lättare att läsa inläggen då. Nåväl, alla är inte som jag. Jag flyttade i vilket fall det här inlägget till en helt ny tråd:

"hej jag och en polare ska åka ner till södertälje och heja fram våra hjälter men jag hoppas att det kommer en buss från timrå nu är det dax att visa att vi är bästa borta klacken i sverge men bara tre anmälda än så måste man undra hur det är ställt med tik hjärtan visa att vi är bäst.mvh pudding"

pudding @ pudding     2007-12-15 11:14

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer