snacka om stillestånd härinne,har ni sålt datorerna eller fått bredbandet avstängt.
ikväll förväntar jag mig en krigarinsats det kommer nog att behövas hoppas att dom har käkat taggtråd och sköljt ner med raketbränsle. hjärtat säger knapp vinst,skallen säger oavgjort. hursomhelst så är det faanimig dags för poäng nu,sen fbk borta tar vi poäng då blir man glatt överaskad, vad tror ni andra?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
ikväll förväntar jag mig en krigarinsats det kommer nog att behövas
hoppas att dom har käkat taggtråd och sköljt ner med raketbränsle.
hjärtat säger knapp vinst,skallen säger oavgjort.
hursomhelst så är det faanimig dags för poäng nu,sen fbk borta
tar vi poäng då blir man glatt överaskad,
vad tror ni andra?