Uno Gordon: Själv ser jag fram emot kvällens drabbning då jag var och införskaffade mig en 42" LCD tidigare i veckan och nu slipper jag förhoppningsvis klättra över vardagsrumsbordet när det hettar till. :)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Själv ser jag fram emot kvällens drabbning då jag var och införskaffade mig en 42" LCD tidigare i veckan och nu slipper jag förhoppningsvis klättra över vardagsrumsbordet när det hettar till. :)