Jag skulle vilja se lite grovjobbare i timrå, bänka en av de såkallade artisterna och använd tex robban carlsson. Tycker att det är synd att Tenkrat inte har fått till det i Timrå, han har resurser det ser man, men har man en dålig dag så ska man petas ner...
Sen att Lotvonen åker upp med puck är förfan katasrof, klart detblir offside,,,, Nä det ser riktigt illa ut tycker jag, tror inte på ett slutspel längre, trist!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tycker att det är synd att Tenkrat inte har fått till det i Timrå, han har resurser det ser man, men har man en dålig dag så ska man petas ner...
Sen att Lotvonen åker upp med puck är förfan katasrof, klart detblir offside,,,,
Nä det ser riktigt illa ut tycker jag, tror inte på ett slutspel längre, trist!!!