Ja det är bedrövligt att se Tik:s anfallsspel. Finns inte en snygg kombination att skåda, bara nått d-la chansspel hela tiden!!! Sedan har vi backar som inte KAN göra nåt konstruktivt med pucken.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ja det är bedrövligt att se Tik:s anfallsspel. Finns inte en snygg kombination att skåda, bara nått d-la chansspel hela tiden!!! Sedan har vi backar som inte KAN göra nåt konstruktivt med pucken.