Bissett19: Hoppsan. Offff with his head! Men jag fattade på 73:an längre ner att han hade sagt något kaxigt i teveintervujun efter matchen. Var det bara ett brett leende.
Gillar man inte smajl förstår jag att man ropar efter Kenta. Han såg ut som om han varit på begravning oavsett vi vunnit en kvart mot Luleå i sudden eller förlorat en träningmatch mot Mora i SCA-cupen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Gillar man inte smajl förstår jag att man ropar efter Kenta. Han såg ut som om han varit på begravning oavsett vi vunnit en kvart mot Luleå i sudden eller förlorat en träningmatch mot Mora i SCA-cupen.