El Maco: I TV-intervjun så var han irriterad över domarinsatsen och nämnde våra skador och situationerna kring dem. Han var även stolt över hur vi kunde vända matchen trots att vi bara hade fyra backar och att vi mötte Sveriges bäst spelande lag som Leffe Strömberg hade kallat sitt lag före match. På tal om ödmjukhet alltså.
Något i detta ska ha upprört tydligen, vad det var vet jag inte. Vill minnas att jag skrivit ett inlägg ganska likt detta tidigare. ;)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Något i detta ska ha upprört tydligen, vad det var vet jag inte. Vill minnas att jag skrivit ett inlägg ganska likt detta tidigare. ;)